Ranking.kz хабарлауынша, Тұтынушылар құқығын қорғау комитетінің зерттеуіне сәйкес, сауда мен қызметтің 20 саласын бағалаған респонденттердің 67%-ының ғана қызмет көрсету сапасына көңілі толады. Қызмет көрсету кезінде тұтынушылар құқығы ең жиі бұзылатын 5 сала:
- медицина – 45,9%;
- теміржол көлік қызметі – 43,2%;
- қалааралық, халықаралық тасымал, соның ішінде такси қызметі – 42%;
- білім беру қызметі – 41,6%;
- байланыс қызметі – 35,9%.
Қызмет көрсету саласының сапасы нашар болуына қарамастан, бағасы жылдан жылға өсіп келеді. 2021 жылдың маусым айының қорытындысы бойынша, ақылы қызмет бағасы орташа есеппен 5,6% өсті:
- денсаулық сақтау саласының қызметтері – 6%;
- көлік – 7,9%;
- байланыс – 2,4%;
- білім – 4,1%;
- медицина саласындағы амбулаториялық қызмет – 5,7%;
- дәрігердің алғашқы қабылдауы – 7,1%;
- тіс дәрігері қызметі 5,5%;
- теміржол транспорты – 5,4%;
- автомобиль – 2%;
- әуе транспорты – 26,2%;
- интернет пен кабельдік телеарна – 2,5%;
- ұялы телефон 1,9% қымбаттады.
Стационарлық телефонға абоненттік төлем сол күйі қалса, орта білім алу құны 4,5%; кәсіби орта білім бағасы 4,4% қымбаттаған.
Қазақстан өңірлері бойынша, ақылы қызмет батыс өңірлерде айтарлықтай қымбаттаған: Ақтөбе облысында – 8,8%, Маңғыстау облысында – 7,9%, Атырау облысында – 6,6%. Ал ең азы: Қарағанды облысында – 4,5%, Алматы қаласында – 4,8%, Алматы облысында – 4,8%.