Тұтынушылардың құқықтарын қорғау мәселелері бойынша мемлекеттік органдардың көрсеткіштері қандай болады?

depositphotos.com
depositphotos.com

Қазан айында тұтынушылардың құқықтарын қорғау мәселелері бойынша ведомствоаралық кеңес болады.

Үкіметке тұтынушылардың құқықтарын қорғау мәселелері бойынша жыл сайынғы баяндаманы ұсынуға уәкілетті орган ҚР Cауда және интеграция министрлігінің Тұтынушылардың құқықтарын қорғау комитеті болып табылады.

Комитет тұтынушылардың құқықтарын қорғау мәселелері бойынша мемлекеттік органдарды салааралық үйлестіруді жүзеге асырады.

2022 жылдың қазан айында комитет ТҚҚ мәселелері бойынша мемлекеттік органдармен және қоғамдық институттармен ведомствоаралық кеңес өткізуді жоспарлап отыр.

Атап айтқанда, күн тәртібі жобасында жоспарланған:

  • ҚР СИМ Комитетіне және өзге де мемлекеттік органдарға келіп түскен өтініштерді талдау нәтижелері бойынша тұтынушылардың құқықтарын қорғау мәселелері бойынша ағымдағы жағдайды жариялау.
  • Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы заң жобасының тезистерін жаңа редакцияда және оған ілеспе жоба ұсыну.
  • Жоғары білім беру саласындағы реттеуді жүзеге асыратын мемлекеттік органдармен және бұқаралық ақпарат құралдарымен құқықтық сауаттылықты арттыру және ақпараттық-ағартушылық өзара іс-қимыл мәселелері.
  • Тұтынушылардың құқықтарын қорғаудың ақпараттық жүйесі (e-Tutynushy) ұсынатын жаңалықтар.
  • Мемлекеттік органдардың үкіметтік емес ұйымдармен өзара іс-қимылы.

Ведомствоаралық кеңесте ТҚҚ саласындағы проблемалар талқыланғаннан кейін жүргізілген жұмыс нәтижелері Үкіметке жыл сайынғы баяндамада көрсетілетін болады.

Тұтынушылардың құқықтарын қорғау мәселелері жөніндегі ведомствоаралық кеңес алғаш рет өткен жылы өткізілді, ТҚҚ мәселелері жөніндегі заңдарға түзетулердің бірінші пакетінен кейін Үкіметке жыл сайынғы баяндама 2021 жылдың соңына жіберілген болды. 

Бұған дейін мемлекеттік органдардың нәтижелеріне және тұтынушылық құқықтарды сақтау мәселесі бойынша қоғамдық пікірге салыстырмалы талдау жүргізілгені, тұтынушыларды қорғау жүйесінің заңнамалық базасын жақсарту жөніндегі ұсыныстар хабарланды.

Кеңес берудің және тұтынушылары үшінші тарап ретінде ұсынудың практикалық дағдылары, келмей профилактикалық бақылау, әкімшілік практика әзірленді.

Ағымдағы жылдың тамыз айында (8 ай) жағдай бойынша тұтынушыларға қайтарылған ақша сомасы 496,2 млн теңгені құрады, өткен жылдың ұқсас кезеңінде бұл көрсеткіш 258,8 млн теңгені құрады, өсу қарқыны 191,7% құрады.

Читайте новости без рекламы. Скачайте мобильное приложение informburo.kz для iOS или Android.

Поделиться:

 Если вы нашли ошибку в тексте, выделите её мышью и нажмите Ctrl+Enter

 Если вы нашли ошибку в тексте на смартфоне, выделите её и нажмите на кнопку "Сообщить об ошибке"

Популярное в нашем Telegram-канале

Серіктестер жаңалықтары