Бұл – қайта құру тұрғысынан ең күрделі және қиын учаске. Бұл туралы «Время» басылымына берген сұхбатында Алматы көлік жүйесін дамыту жобалық офисінің басшысы Артур Шахбазян айтты.
Оның айтуынша, жыл соңына дейін негізгі жер жұмыстарын аяқтау жоспарлануда. Учаскеде жабдықталған аялдамалар пайда болуы керек, автобустар жаңа бөлінген жолақтармен жүре бастайды.
"Осы учаскенің көп бөлігінде бөлінген сызық қазіргі даңғылды екіге бөлетін қолданыстағы бульвардың екі жағынан, ортасынан өтеді. Сейфуллин даңғылына жақын жерде арнайы сызық оң жақтағы шеткі жолақтарға ауысады. Райымбек даңғылының қазіргі көрінісі сақталады: ортасында бульвар,екі жағында жол. Тек шеткі жолақтардан және аялдамалардан бөлінген жолақтар бульварлық бөлікке ауысады, айтпақшы, барлық ағашта сол күйі қалады. Автокөлік қозғалысына арналған жолақтардың негізгі саны сақталады", – деп атап өтті Артур Шахбазян.
Сондай-ақ, ол Райымбек даңғылының жалпы абаттандырылатынын атап өтті. Коммерциялық үй-жайлардың маңдайшалары мен кіру топтары Алматыда қабылданған дизайн-кодқа сәйкес қайта ресімделетін болады.
Маманның айтуынша, қоғамдық көлік аялдамалары платформаларда жабдықталып, қиылыстарға жақын орналасады. Осылайша, жолаушыларға кейбір бағыттардан басқаларына ауысу ыңғайлы болады.
Спикер Розыбакиев, Желтоқсан көшелерінде және Сейфуллин даңғылында қосымша көлік дәліздері пайда болатынын атап өтті. Келесі жылы Райымбек даңғылының екінші бөлігін – Сейфуллин даңғылынан Саин көшесіне дейін абаттандыру басталады, үшінші кезеңде ол "Барлық" базарына дейін ұзартылады.
"Райымбек даңғылында бағыттардың қайталатындығынан олардың бір бөлігін кезең-кезеңімен жою жоспарлануда. Бағыттар азаяды, бірақ сыйымдылығы жоғары автобустар жиі жүреді", – деп қосты Артур Шахбазян.